Prowadzisz sklep internetowy?
Od 25 grudnia 2014 roku, czyli od dnia wprowadzenia nowych przepisów w Ustawie o prawach konsumenta każdy sklep jest zobligowany do informacji konsumenta podczas składania zamówienia o terminie zapłaty, terminie dostawy, cenach wraz z wszystkimi opłatami, oddzieleniu informacji o koszcie dostawy i prowizji od wybranej płatności. Wszystkie zmiany pojawiły się w nowej wersji Comarch ERP e-Sklep 7.8
Inne zmiany, które zostały wprowadzone w nowej wersji to m.in.:
- indywidualne progi stanów magazynowych dla towarów – możliwość zdefiniowania dla każdego towaru sposobu wyświetlania stanów graficznych z uwzględnieniem konkretnego przedziału, tekstu, grafiki,
- rozwój integracji oraz automatyzacja procesów na Allegro – m.in. obsługa transakcji, automatyczne tworzenie zamówień na podstawie transakcji, automatyczne wystawienia komentarzy do aukcji, obsługa aukcji wielowariantowych oraz z czasem trwania „do wyczerpania zapasów”, wyróżnienie towarów wystawionych na portalu,
- nowy wygląd oraz funkcjonalność Facebook Shop – atrakcyjny i przejrzysty wygląd umożliwiający prezentację oferty produktowej na portalu oraz przekierowanie potencjalnych klientów na stronę sklepu internetowego
- integracja z Google Universal Analytics