Spadające Rabaty Comarch e-Sklep do -15% na cały rok

Szanowni Państwo,

W dniach 27-29.05.2021 Comarch organizuje promocję „Spadające Rabaty” Comarch e-Sklep. Zasady działania promocji są takie same jak dotychczas:

Każdy Nowy Klient, który zakupi Comarch e-Sklep w wersji Standard/Enterprise/B2B:

  • w dniu 27.05 otrzyma rabat 15% oraz darmowy certyfikat SSL na 12 miesięcy,
  • w dniu 28.05 otrzyma rabat 10% oraz darmowy certyfikat SSL na 12 miesięcy,
  • w dniu 29.05 otrzyma rabat 5% oraz darmowy certyfikat SSL na 12 miesięcy.

Zachęcamy do skorzystania z promocji!

Dlaczego Comarch e-Sklep?

E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się rynków na świecie. Liczba sklepów internetowych nieustannie rośnie, a coraz więcej sieci handlowych i dużych firm dołącza do grona tych, które oferują swoje produkty online. Wprost proporcjonalnie do ilości e-sklepów rosną oczekiwania konsumentów poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych, w tym m.in. krótkiego czasu realizacji zamówień, możliwości szybkiego kontaktu, dostępnej i kompetentnej obsługi, personalizowanej oferty, możliwości zakupu za pomocą urządzeń mobilnych, rzetelnej obsługi posprzedażowej. Wychodzimy naprzeciw tym wymaganiom oferując autorską platformę e-commerce Comarch e-Sklep.

  • Firmie Comarch zaufało już 2 200 firm handlowych w Polsce, Niemczech, Francji i Szwajcarii.
  • Rozwijają aplikację, wydając jej nowe wersje kilka razy w roku.
  • Śledzą trendy e-commerce i wyposażamy Comarch e-Sklep w nowe moduły i funkcjonalności.
  • Wszystkie aktualizacje oprogramowania są bezpłatne.

Ekosystem dla e-handlu – integracja z Comarch ERP

Na platformę Comarch e-Sklep składają się dwie aplikacje:

  • System Comarch ERP
  • Aplikacja Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep zapewnia szeroki wachlarz możliwości dzięki integracji z systemami: Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum. Rozwiązania Comarch tworzą zwarty ekosystem pozwalający na obsługę wszystkich procesów handlowych (od stworzenia bazy towarów, przez efektywną sprzedaż, po fakturowanie i nadanie wysyłki).

Najważniejsze procesy biznesowe zarządzane są z poziomu systemu Comarch ERP zintegrowanego z Comarch e-Sklep za pośrednictwem interfejsu wymiany danych. System Comarch ERP w kontekście e-commerce odpowiada m.in. za:

  • zarządzanie bazą towarową,
  • zarządzanie stanami magazynowymi,
  • procesowanie zamówień,
  • zarządzanie bazą klientów,
  • operacje logistyczne, w tym integrację z kurierami, Pocztą Polską, Paczkomatami i innymi dostawcami,
  • integrację z hurtowniami i bazami towarów.

Aplikacja Comarch e-Sklep to webowa końcówka, w której dochodzi do interakcji z klientem. Składa się z dwóch obszarów: front-end (strona www dostępna dla klientów) oraz back-end (panel administracyjny dostępny dla sprzedawcy, w którym konfigurowane są wszelkie ustawienia strony www oraz z której prowadzona jest komunikacja z klientami).

W sklepie internetowym (strona www) prezentowane są towary, stany magazynowe i wszelkie treści skonfigurowane przez obsługę sklepu. Złożone zamówienia przechowywane są w panelu administracyjnym i w toku synchronizacji przekazywane do systemu ERP, w którym dalej są obsługiwane. Liczba sklepów internetowych zintegrowanych z systemem ERP w ramach tej samej platformy może być dowolna, natomiast każdy sklep dzięki posiadaniu własnej bazy danych może zawierać odrębną bazę towarową, treści, własny layout. Takie rozwiązanie umożliwia prowadzenie strategii wielosklepowej obsługiwanej przez jeden centralny system zarządzający wspólną bazą towarów, stanów, kontrahentów i ich zamówień.

Comarch e-Sklep jest jedynym opatrzonym gwarancją producenta sklepem internetowym na rynku w pełni zintegrowanym z systemem ERP.