Partnerstwo z Orbis Software
Cały czas przemy do przodu i poszerzamy swoją ofertę! Nawiązaliśmy współpracę z międzynarodową firmą Orbis Software oferującą pionierskie rozwiązania pozwalające na jeszcze większą automatyzację procesów biznesowych.
Orbis Software dostarcza platformę TaskCentre® będącą rozwiązaniem BPA (Business Proces Automation). W TaskCentre® dzięki metodzie przeciągnij-i-upuść można w prosty sposób zautomatyzować powtarzalne i rutynowe czynności w firmie.
Co jest dostępne w TaskCentre?
- Ponad 50 gotowych narzędzi, przy pomocy, których możesz zamodelować każdy proces i go od razu uruchomić -> zobacz
- Ponad 100 scenariuszy użycia -> zobacz
- Więcej zastosowań TaskCentre:
- youtube
- Vimeo
- Prezentacje: slideshare
Gdzie można zastosować TaskCentre ? Przykładowe 4 obszary
TaskCentre pozwala na usprawnienie procesów operacyjnych w organizacji w 4 obszarach:
- integracja i synchronizacja danych = ułatwiamy skuteczne połączenie między systemami informatycznymi, aby swobodnie ze sobą rozmawiały:
- integracja e-commerce (B2C, B2B) z dowolnym systemem ERP
- integracja systemów ERP, CRM, WMS, BI, EDI
- integracja systemów MassMailingu i mediów społecznościowych
- integracja systemów logistycznych, spedycyjnych i kurierskich
- automatyczne dokumentowanie i raportowanie = gotowe kreatory, narzędzia i mechanizmy dystrybucji, które skrócą proces tworzenia oraz dostarczania dokumentów i raportów
- automatyczne raportowanie i prognozowanie sprzedaży
- elektroniczna dystrybucja dokumentów handlowych
- automatyczne realizowanie zamówień dostawców
- automatyczne tworzenie i dystrybucja wniosków urlopowych
- automatyzacja procesu decyzyjnego i autoryzacji = usprawnienie podejmowania decyzji poza systemem ERP w oparciu o istotne i konkretne informacje
- szybka autoryzacja limitów kupieckich Kontrahentów
- autoryzacja wniosków urlopowych z rejestracją
- szybka autoryzacja wartości sprzedaży/zakupów
- automatyczny proces akceptacji kosztów
- automatyczne alertowanie i notyfikacje = monitorowanie i prewencja krytycznych zdarzeń dowolnym kanałem komunikacyjnym (email, SMS, MMS, )
- monitorowanie terminów płatności i raportowanie CashFlow
- automatyczna kontrola stanu zapasów
- regularne informowanie o statusie aktywności Kontrahentów
- monitorowanie urlopów zdrowotnych i nieobecności pracowników
Co TaskCentre może zrobić dla sklepu internetowego?
- PRODUKTY: kartoteka produktów może być założona i w e-commerce i w ERP. Zazwyczaj dla tych samych produktów jest ona różna w dwóch miejscach. Dane pomiędzy tymi systemami będą automatycznie wymieniane i aktualizowane.
- STANY MAGAZYNOWE, czyli ile mamy i w jakich cenach? To od klienta zależy, czy będzie posiadał dodatkowe magazyny czy też będzie miał tylko magazyn główny. Dla wygody i porządku, wiele przedsiębiorców tworzy dodatkowe magazyny np. by utrzymać porządek w firmie lub przesuwać towar, po jego rezerwacja a przed wysyłką. Dzięki TaskCentre można otrzymywać zawsze aktualne dane o stanach magazynowych i cenach niezależnie od lokalizacji poszczególnych towarów.
- ZAMÓWIENIA i KONTRAHENCI: Integracja obu idzie w parze i może być wykonana w jednym procesie. Podczas składania zamówienia przez klienta zostaje stworzony nowy kontrahent lub jeżeli już taki występuje jego dane zostaną zaktualizowane. Jeżeli klient nie ma cech wiążących (np. adres e-mail nr telefonu) przeprowadzana jest MIGRACJA danych.
- KURIER: Po skompletowaniu wysyłki system automatycznie wyśle informacje umieszczone w czasie rzeczywistym do wybranej firmy kurierskiej, z którą współpracuje Firma np. np. Parcelforce, DPD, Interlink Express, FedEx, UPS, siódemka, DHL, GLS, K-EX, InPost, Poczta Polska. TaskCentre zamówi usługę, a pracownik w firmie otrzyma zwrotnie gotową do wydruku dokumentacje np. dokument WZ, list przewozowy oraz gotową do wydruku etykietę. Etykieta zostanie przez TaskCentre dekodowana, a następnie może zostać wydrukowana na drukarce termalnej. Możemy utworzyć także listę paczek do zabrania prze danego kuriera w określonym czasie, dzięki czemu unikniemy pomyłek przy wydawaniu przesyłek.
- PORTALE AUKCYJNE: Istnieje dwustronna możliwość integracji z:
- Allegro
- Amazon
- eBay (przeprowadziliśmy juz integracje eBaya i Amazona również za granicą (Niemicy, Anglia, Benelux, Włochy, Hiszpania, USA))
Lista systemów które obsługuje TaskCentre:
eCommrece: PrestaShop, Magento, Bigcommrece, Amazon, eBay, Shopify, XCART, easywebstore, Wellcommerce, osCommrece, Shoper, Clicshop, Allegro
Polskim systemami ERP: Insert GT, Insert Nexo, Insert Naviero, Comarch Opt!ma, Comarch XL, Comarch Altum, Wapro WF-Mag, Sage Symfonia, Sage Symfonia Forte, RaksSQL, Hermes, PC Market 7, Small Business, Enova, Vendo, Garden Software,
Inne integracje ERP: Sage Line 50-500, SalesLogix, Sage CRM, Sage X3, Microsoft Dynamics: NAV / GB / AX / CRM, Systems Union, SAP All-in-One, SAP Business One.