Comarch OCR – rozpoznawanie i wprowadzanie papierowych faktur w kilka sekund!
Szanowni Państwo,
Dziś ma miejsce premiera nowej usługi – Comarch OCR – która skutecznie usprawni pracę wszystkich biur rachunkowych oraz innego typu przedsiębiorstw, borykających się z wprowadzaniem do systemów księgowych papierowych faktur (lub otrzymanych w formatach PDF, JPG).
Czas jest dobrem nieodnawialnym, a przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego szczególnie, ponieważ każda godzina pracy ich pracownika, to czas, za który muszą zapłacić. Z myślą o optymalizacji pracy i zwiększeniu efektywności przedsiębiorców i pracowników zajmujących się wprowadzaniem faktur stworzyliśmy usługę Comarch OCR!
Comarch OCR wykorzystując algorytmy z elementami sztucznej inteligencji, potrafi zamienić zeskanowany obraz na tekst i rozpoznawać na nim kluczowe dane, z punktu widzenia księgowości, takie jak: numer faktury, NIP, data, kwota netto, brutto, VAT, czy numer rachunku bankowego.
Ręczne przepisanie papierowej faktury i wprowadzenie jej do systemu, to – w zależności od doświadczenia pracownika – do kilku minut. Dla Comarch OCR to zaledwie kilka sekund!
Testy Comarch OCR trwały od grudnia 2018, w tym czasie zeskanowano kilkaset tysięcy dokumentów ze skutecznością na poziomie 85%. Usługa zintegrowana jest z systemami Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL i dostępna jest w formie abonamentu, gdzie podstawowy pakiet kosztuje 150 zł i pozwala rozpoznać 500 stron dokumentów. Dla wszystkich klientów, którzy dopiero chcą się przekonać ile czasu mogą zaoszczędzić korzystając z usługi, producent przygotował pakiet testowy, w ramach którego bezpłatnie mogą Państwo wprowadzić do 50 stron dokumentów.