Saldeo
Program do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów firmy (faktur, wyciągów bankowych, innych typów) z opcją importu faktur do programu księgowego lub systemu ERP i elektronicznym archiwum dokumentów.
Masz firmę z własnym działem księgowym?
System do odczytywania danych z dokumentów i ich inteligentnego obiegu
Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej Firmy z platformą SaldeoSMART
Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK.
Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy.
Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.
Prowadzisz biuro rachunkowe?
Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!
SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.