Miej dostęp do wszystkiego
Każda firma, nawet mała, musi operować dużą ilością danych i informacji. Do tego potrzebny jest do nich stały dostęp i to najlepiej z dowolnego miejsca. Z pomocą przychodzi platforma IBARD, która jest wydzieloną specjalnie dla Twojej firmy przestrzenią dyskową w chmurze. Możesz tutaj przechowywać dowolną ilość danych, bez obaw o ich bezpieczeństwo. IBARD synchronizuje się zarówno z pozostałymi programami ERP Comarch, jak i poszczególnymi komputerami i urządzeniami mobilnymi. Teraz masz pewność, że nigdy nie stracisz istotnych danych, oraz że będziesz mieć do nich stały i nieograniczony miejscem ani czasem dostęp.
Dziel się i rządź
IBARD nie tylko przechowuje pliki i informacje, ale również je udostępnia w różnorodny sposób. Możesz się dzielić wybranymi danymi i dokumentami z poszczególnymi pracownikami lub partnerami, a nawet wspólnie z nimi, w tym samym czasie nad nimi pracować, każdy ze swojego urządzenia i w dowolnym miejscu. Zbyt duże załączniki e-mailowe to też już przeszłość – teraz wystarczy wygenerować prosty link i wysłać go w wiadomości. Wszystko to oczywiście bezpiecznie i bez żadnych obaw.
Poznaj funkcje programu
Funkcje biznesowe
- Zabezpieczenie bazy danych firmy w chmurze, abyś nie musiał się obawiać utracenia cennych informacji.
- Możliwość zarządzania danymi firmy za pośrednictwem dowolnego komputera i urządzeń mobilnych.
- Przydzielanie współpracownikom dowolnej przestrzeni dyskowej w ramach własnego konta i indywidualnie ustalanych uprawnień.
Współpraca w chmurze
- Udostępnianie plików współpracownikom w dowolnie utworzonych grupach z indywidualnie przydzielonymi zadaniami i uprawnieniami.
- Grupowa praca nad projektem w tym samym czasie, z dowolnego komputera i miejsca.
- Udostępnianie plików za pomocą generowania prostego linku, zamiast wysyłania dużych załączników pocztą elektroniczną.
Bezpieczeństwo
- Bezpieczeństwo danych i połączenia dzięki szyfrowaniu Protokołem SSL-128 bit, stworzonemu na wzór standardów bankowości elektronicznej.
- Możliwość wygenerowania klucz szyfrującego firmowe pliki przed odczytem, co daje gwarancję, że tylko Ty będziesz mieć do nich dostęp.
- Przechowywanie wszystkich danych w serwerach znajdujących się na terenie Polski.
Mobilność
- Dostęp do danych i plików 24h na dobę, kiedy i gdzie tylko zechcesz – wystarczy dostęp do internetu.
- Wykonywanie kopii bezpieczeństwa wszelkich danych znajdujących się na smartfonie lub tablecie.
- Generowanie linków i przesyłanie dokumentów do klientów z dowolnego miejsca.
Intuicyjność i automatyzacja
- Ustalanie automatycznego wykonywania kopii zapasowych plików.
- Swobodna praca na dowolnych plikach, dzięki funkcji wykonywania kopii zapasowych nawet otwartych plików.
- Otrzymywanie powiadomień drogą e-mail lub sms o statusie wykonanego backup’u.