FUTURITI 4Hero to zaawansowany system CRM usprawniający pracę firmy. Dzięki szerokiej funkcjonalności umożliwia zarządzania relacjami z klientem, skomplikowanymi, wieloetapowymi projektami oraz pracą poszczególnych działów w przedsiębiorstwie. Wykorzystując go w biznesie zwiększysz wydajność pracowników, a tym samym zapewnisz szybszy rozwój firmy..
Zastosowanie FUTURITI 4Hero
Praca grupowa
FUTURITI 4Hero wyposażony jest w niezbędny zestaw narzędzi do zarządzania pracą grupową. Umożliwia m.in: kolejkowanie i delegowanie zadań, zarządzanie zespołem oraz łatwą wymianę informacji między jego członkami, dzięki czemu praca nad projektami jest znacznie prostsza.
Zarządzanie zespołem sprzedaży
FUTURITI 4Hero, dzięki wbudowanym narzędziom, usprawnia zarządzanie zespołem sprzedażowym. Dzięki zaawansowanemu narzędziu do prowadzenia analiz i prognoz managerowie działów handlowych są w stanie na bieżąco modyfikować strategię sprzedaży.
Pomoc dla handlowca
FUTURITI 4Hero to narzędzie do organizowania pracy zarówno całych zespołów, jak i pojedynczych pracowników działów handlowych. Mnogość funkcji wspomagających, jak np. organizer i kalendarz oraz automatyczne realizowanie zadań umożliwiają wydajniejszą pracę nad wieloma tematami handlowymi naraz.
Zarządzanie projektami
Przy wykorzystaniu FUTURITI 4Hero praca nad skomplikowanymi projektami jest znacznie łatwiejsza. Dzięki niemu będziesz mógł z łatwością delegować zadania, nadzorować stan prac, kontrolować czas pracy oraz wykorzystanie budżetu.
Obsługa serwisu
Wbudowane w FUTURITI 4Hero narzędzia dla serwisu pozwalają zarządzać posiadanymi sprzętami oraz gwarancjami. Dzięki temu jesteś w stanie zarządzać zarówno posiadanym sprzętem firmowym, jak i urządzeniami sprzedawanymi klientom.
Obsługa sieci dealerów
FUTURITI 4Hero to system CRM przeznaczony do każdej wielkości firmy. Możliwość stworzenia rozbudowanej struktury organizacyjnej pozwala na sprawne i intuicyjne zarządzanie siecią dealerów poprzez nadawanie im odpowiednich uprawnień, posiadanie centralnego rejestru urządzeń, czy zarządzanie wspólną bazą klientów.
Możliwości FUTURITI 4Hero
Przyjazny organizer:
nie musisz pamiętać o wszystkim. FUTURITI 4Hero zorganizuje Twoją pracę i przypomni we właściwym momencie o czekających zadaniach.
Prognoza wyniku:
dzięki FUTURITI 4Hero będziesz znał prognozę wyników aktualizowaną w oparciu o Twoje działania.
Dzielenie się know-how:
FUTURITI 4Hero ułatwia dzielenie się wiedzą i doświadczeniem biznesowym. Dzięki temu na każdym etapie sprzedaży handlowcy mają dostęp do pomocnych podpowiedzi.
Zwiększenie produktywności:
doby nie wydłużysz, ale z FUTURITI 4Hero usprawnisz swoje działania. System CRM działa w oparciu o metodykę GTD, dzięki czemu zrealizujesz więcej zadań w krótszym czasie.
Kompletna wiedza o kliencie:
wszystkie informacje o kliencie dostępne są z poziomu FUTURITI 4Hero, dlatego bez względu na to, który pracownik się z nim kontaktuje, ma dostęp do wszystkich potrzebnych danych.
Mobilność:
FUTURITI 4Hero nie zostaje w biurze. Masz go zawsze pod ręką online, wtedy gdy ich potrzebujesz. Wystarczy smartfon lub tablet z zainstalowaną przeglądarką internetową.
Zwiększenie sprzedaży:
moduł sprzedażowy w FUTURITI 4Hero zbudowany jest w oparciu o metodykę CCS (CustomerCentric Selling) skoncentrowaną na celach biznesowych klienta. Dzięki jej zastosowaniu w codziennej pracy jesteś w stanie przekonać do siebie większą ilość klientów!
Budowanie motywacji:
śledzenie postępów w realizacji celów i prognozowanie wyników będące jedną z podstawowych funkcji FUTURITI 4Hero to świetny motywator dla Twoich pracowników, pozwalający im pracować wydajniej i osiągać jeszcze lepsze efekty swoich działań.
Integracja z Twoimi narzędziami:
FUTURITI 4Hero współpracuje z wieloma innymi systemami i narzędziami (m.in. systemy ERP i narzędzia Google). Jeżeli potrzebujesz modyfikacji działania lub integracji z innymi narzędziem – to wykonamy ją dla Ciebie.
Funkcjonalność FUTURITI 4Hero
Raporty i analizy:
- lejki sprzedaży,
- wskaźniki KPI,
- generator raportów.
Narzędzia dla handlowca:
- zarządzanie leadami,
- generator leadów,
- grupowanie kontrahentów,
- import firm z plików Excell,
- import danych firmy z GUS,
- windykacja płatności.
Zwiększanie produktywności:
- kalendarz,
- wspólna baza plików,
- obsługa poczty e-mail,
- szybka wyszukiwarka,
- zarządzanie kontaktami,
- moduł zadań i projektów,
- kontrola pracy grupowej,
- edytor WYSIWYG dla szablonów, treści wiadomości i treści zadań,
- dostęp online.
Konfiguracja:
- konfigurowalny pulpit główny,
- konfigurowalne widoki i tabele,
- zarządzanie użytkownikami,
- logo firmy w górnej belce,
- dowolny kolor nagłówka,
- edycja własnych pól,
- procesy sprzedaży,
- kluczowi gracze,
- struktura firmy,
- źródła leadów,
- etapy zadań,
- rodzaje zadań,
- przyczyny fiaska.
Narzędzia dla serwisu:
- rejestr urządzeń,
- zarządzanie gwarancjami.
Integracje:
- Comarch ERP Optima,
- Comarch ERP XL,
- Google Contacts,
- eWezwanie.pl.
Cennik
FUTURITI 4Hero dostępny jest w trzech przejrzystych planach:
- Standard 49 zł netto / miesiąc (dla każdego użytkownika) – naliczanie roczne
- pełna funkcjonalność,
- wsparcie przez e-mail,
- gotowe integracje z systemami ERP,
- 0,5 GB miejsca na dokumenty dla każdego użytkownika,
- 30-dniowy bezpłatny okres testowy,
- Premium 69 zł netto / miesiąc (dla każdego użytkownika) -naliczanie roczne
- pełna funkcjonalność,
- wsparcie przez e-mail oraz telefoniczne,
- gotowe integracje z systemami ERP,
- 2 GB miejsca na dokumenty dla każdego użytkownika,
- 30-dniowy bezpłatny okres testowy,
- Enterprise 109 zł netto / miesiąc (dla każdego użytkownika) – naliczanie roczne
- pełna funkcjonalność,
- wsparcie przez e-mail oraz telefoniczne,
- gotowe integracje z systemami ERP,
- 4 GB miejsca na dokumenty dla każdego użytkownika,
- 30-dniowy bezpłatny okres testowy,