Zarządzanie PPK
Aplikacja Comarch PPK przeznaczona jest do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie. Jest ściśle zintegrowana z modułami kadrowo-płacowymi Comarch ERP HR, ale również współpracuje z systemami kadrowo-płacowymi innych producentów. Może więc działać samodzielnie.
Kluczowymi funkcjonalnościami aplikacji będą: możliwość ewidencjonowania danych uczestników PPK, comiesięcznego naliczania i ewidencjonowania składek oraz przesyłania ich do wybranej instytucji finansowej.
Funkcje aplikacji Comarch PPK
Docelowy zakres funkcjonalny aplikacji Comarch PPK będzie następujący:
- informacje o pracodawcy i wybranej instytucji finansowej zarządzającej PPK
- rejestr pracowników
- prowadzenie ewidencji pracowników
- integracja z Comarch ERP HR lub import z pliku
- rejestr deklarowanych procentowych składek członkowskich dla PPK
- rejestr wystąpień i przystąpień pracowników do PPK
- naliczanie i ewidencja miesięcznych składek na PPK
- generowanie plików zgłoszeniowych
- wyrejestrowujących
- aktualizujących dane dla instytucji finansowych
- generowanie plików o składkach na PPK dla instytucji finansowych.
Intuicyjne interfejsy aplikacji Comarch PPK
Przejrzyj pierwsze widoki z aplikacji, a wśród nich:
- Ekran startowy aplikacji Comarch PPK pokazujący aktualny stan procesów dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie
- Lista pracowników w ramach danego miesiąca z naliczonymi kwotami składek na PPK
- Formularz pracownika pozwalający rejestrować procentową wysokość składek na PPK
- Lista sumarycznych i miesięcznych kwot składek pracowników na PPK
- Lista naliczonych składek na PPK oraz eksport do instytucji finansowej (np. TFI)
- Import danych do aplikacji Comarch PPK z źródeł zewnętrznych.