Zarządzanie PPK

Aplikacja Comarch PPK przeznaczona jest do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie. Jest ściśle zintegrowana z modułami kadrowo-płacowymi Comarch ERP HR, ale również współpracuje z systemami kadrowo-płacowymi innych producentów. Może więc działać samodzielnie.

Kluczowymi funkcjonalnościami aplikacji będą: możliwość ewidencjonowania danych uczestników PPK, comiesięcznego naliczania i ewidencjonowania składek oraz przesyłania ich do wybranej instytucji finansowej.

Funkcje aplikacji Comarch PPK

Docelowy zakres funkcjonalny aplikacji Comarch PPK będzie następujący:

  • informacje o pracodawcy i wybranej instytucji finansowej zarządzającej PPK
  • rejestr pracowników
  • prowadzenie ewidencji pracowników
  • integracja z Comarch ERP HR lub import z pliku
  • rejestr deklarowanych procentowych składek członkowskich dla PPK
  • rejestr wystąpień i przystąpień pracowników do PPK
  • naliczanie i ewidencja miesięcznych składek na PPK
  • generowanie plików zgłoszeniowych
  • wyrejestrowujących
  • aktualizujących dane dla instytucji finansowych
  • generowanie plików o składkach na PPK dla instytucji finansowych.

Intuicyjne interfejsy aplikacji Comarch PPK

Przejrzyj  pierwsze widoki z aplikacji, a wśród nich:

  • Ekran startowy aplikacji Comarch PPK pokazujący aktualny stan procesów dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie
  • Lista pracowników w ramach danego miesiąca z naliczonymi kwotami składek na PPK
  • Formularz pracownika pozwalający rejestrować procentową wysokość składek na PPK
  • Lista sumarycznych i miesięcznych kwot składek pracowników na PPK
  • Lista naliczonych składek na PPK oraz eksport do instytucji finansowej (np. TFI)
  • Import danych do aplikacji Comarch PPK z źródeł zewnętrznych.